miercuri, 28 aprilie 2010

Triplu...

Pierdere

Sunt asa de fericit fiindca azi mi-am gasit prietenul
Mi l-am gasit pierdut prin lume
Agatat de luna amara
Zdrobindu-se de asflat

Cerul cenusiu a parasit orizontul
S-a indreptat spre o usa din mijlocul strazii
Pierduta,chiar daca toti stiu unde se afla
Mereu cand ti-e lene sa cauti ceva spui ca e pierdut

Asa ajung toate lucrurle pierdute...
Pierdute de multi ani,uitate sa fie cautate
Amenintate cu singuratatea
Imbatranite inainte de timp...





Crengiile

Daca ai avea de ales dintr-un copac si un topor ce ai alege?
Ai prefera sa fi cel care taie sau cel care e taiat?
Puterea e in mana ta,dar,tu nu ai pic de mila daca te gandesti ca vei taita un copac
Ca vei lua o viata
Iar daca esti copac,inseamna ca ai facut ceva incat sa il infurii pe taietor
Sau ai dat dovada de indiferenta,care i-a provocat taietorului durere,durere care te-a taiat

In definitiv,fie ca esti copac,fie ca esti taietor tot vei suferii.
Vei suferii din cauza ca ai taiat sau ca ai fost taiat.
Doamne,daca ai avea o inima,ti-ai scrie ura in nisip si ai astepta ca apa sa o stearga
Doamne,daca ai avea timp sa alegi intre copac si topor.


Nepasarea asta…

Trebuie sa-mi adun gandurile,sa pot continua fara sa pierd
Tu nu ai avut niciodata nevoie de ajutor
M-ai folosit ca sa iti salvezi pielea
Dar eu nu-ti voi asculta rusinea
Tu ai fugit…
Ai ramas acelasi…
Nu mai am nici un regret

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu