marți, 21 septembrie 2010

Nymphetamine

Unele lucruri au stilul ala nasol sa apara una dupa altul,si sa te darame intr-un mod groaznic.

She demanded the Heavens and forever to glean
The elixir of Youth from the pure
Whilst Her lesbian fantasies
Reamed to extremes
O'er decades unleashed
Came for blood's silken cure


Nu prea imi place sa vorbesc despre problemele sau orcie chestie facuta de mine,multor oameni.Suna ca si cum m-as da mare si as incerca sa par atlcineva,as dramatiza totul.
Mi-e somn si nu am de gand sa ma culc prea tarziu,chiar daca am cacat steagul azi si am luat un minunat si sublim 3 pentru care am facut o ditamai criza de nervi.Totul a fost ok dupa.Colega mea de banca,obsedata de moda a cantat death metal.Gestul ala mi-a luminat ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu