miercuri, 13 octombrie 2010

Pufuletiiiii


Am fost la cuie(a se citi pufuleti,a se citit tigari) in spatele cantinei.Si Vlad o povestit cum tipul in hanorac cu Kurt ca si tricoul meu cu Kurt a borat si a baut 5 sticle de vin.
Si mi-o mai ramas doua Dunhill'uri gri.Apoi luni sau cand dracu s-o dus Petra(a se citi tetra de la chiloti) si o luat in loc de Dunhill gri,de ala albastru.Azi am fumat Dunhill albastru in spatele unui bloc cu Petra(Tetra) si Betty si niste babe se uitau la noi.Ihihi,apoi Petra s-o inecat cu fum si nu o mai putut sa-l dea afara,iar eu am tras in piept.Iooooi,si face Petra ca
"Vai,ai tras si tu in piept?
la care eu
"Ahaaaaaa"
la care ea
"Asa-i ce nasol e?"
la care eu
"Nuuu ma ca e frumos frumos frumos"
Si si si si am dat test la chimie si am dat la paleala niste chestii apoi am ascultat muzica in ora de sport pentru ca am chiulit defapt iar saptamana trecuta,joi am chiulit de la desen ca sa stau cu Johnny si Marius pe hol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu