miercuri, 7 iulie 2010

Da,multumesc foarte mult,bine ca esti tu desteapta

Sunt unii oameni impertinenti si prosti.Prosti pentru ca atata pot si prosti pentru ca au ramas la gandirea lor stupida si primitiva de genul "acolo e apa,nu mergem mai departe".
Poi daca acolo e apa,treceti prin ea,inotati fratiilor!.
Nu conteaza.
Iar acesti oamei plictisitori si a dracu de normal,au tendinta sa se considere niste fiinte speciale si super nova.
Ete na,nu sunt.
Daca cineva ii ia la 11 metri,nu e bine,pentru ca atunci ala care face misto de tine,e prost nu?E prost ca te-a luat la 11 metri nu?Si tu care esti cam cu 10 ani mai mare,nu ii poti raspunde inapoi nu?
Ete na,si asa,ca sa dovedeasca omul ca e si el "cool"Atunci, il "pedepseste" pe ala care a avut sange in coaie.(e o expresie fratiilor)
Bine ca esti tu desteapta.
Bine ca ne faci jigodii pentru ca avem curaj sa iti spunem ceva in fata si nu barfim ca muistele in spatele blocului la o tigara de aia cu menta cu gust nasol.
Nu.Nu barfim,si nici acum nu o sa o facem.
Nu ai avut curaj sa ii raspunzi cuiva,care e si asa cu mult mai mic decat tine,si eu daca as avea varsta ta i-as fute in gura de nu s-ar vedea.
Dar cum tu esti un geniu neinteles ce sa-i faci.
Asta e,noi suntem prosti iar tu esti cea mai desteapa.
Ne cerem scuze ca nu putem sa iti intelegem itelectualitatea.Scuze din nou.

8 comentarii:

  1. Uite d-aia o iubesc eu pe fiinta asta <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne cerem scuze ca nu putem sa iti intelegem itelectualitatea.Scuze din nou. <- ce mi-a placut partea asta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. bineinteles ca despre fiinta aia e vorba=))
    cum zice alexa
    "Mi-o trimis fiinta mesaj"=))
    Miss Piggy 3=))

    RăspundețiȘtergere
  4. si uita-te ca acum il pune pe Kidoo sa se certe cu noi,da defapt ea ne-o facut pe toate jigodii si proaste,sa vezi ce ne-am enervat atunci. Pff,sa ne pupe in cur pe toate=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine e cea mai tare ? Eu,eu. b-)
    Sunt mai tare si decat Jimmy.hahaha. =))
    Cand nu-mi convine o chestie eu zic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da:> tu ai fost cea mai tare:> b-)

    RăspundețiȘtergere