joi, 1 iulie 2010

Rom fum si vanilie

A fooost...genial.Probabil ca toata lumea care s-a intalnit cu,cele mai misto si nebune persoane din lume ar fi zis asta.
Poate ca nu sunt cele mai nebune persoane din lume,dar sunt sigura ca sunt persoanele care ma fac pe mine sa ma simt bine.Si asa a si fost.

Cate copite veziiiii?

Acum sincer,pot sa le spun tutoror din clasa sa mearga dracu.Bine,aproape la toti,inafara de Ale si atat.Ce stupid a sunat.
A fost la fel de stupid ca si tipa cu chilotii tanga,aia care s-a aplecat si tot curul ei a fost la vedere.
Minunat.

Am si poze,si pentru ca nu mai sunt chiar asa de rea(ei m-au inmuiat ca si Dero,rufele in masina de spalat)Dar,la sfarsit.

As putea sa scriu un roman despre ce am facut.
Despre motanul ala,despre liliput si slana si despre minunatia de papusa barbie cu Edward:)).
Siii nu am sa scriu un roman,pentru ca mai bine e sa ramana totul intre noi,nu de alta,numai ca am fi putut fi arestati de vreo 10 ori.

Acum,pozele.






E.M.I.L-Prietenii mei.

Buna seara,
Esti un baiat de nota 20
Dar draga rockare,
Noi Maiden nu mai ascultam..
De 20 de ani.

Bine ai venit,
Etajul cred ca ai gresit,
Caci tinere cu gel in par,
Noi nu purtam tricouri cu
Dolce’n Gabanna

Imi cer scuze,
Dar trebuie sa ma retrag,
Probabil ca nu sunt open-mind,
Nici macar fortat nu pot s’ascult
Minimal.

Mii de multumiri,
Articolul a fost de vis,
Dar domnule ziarist
Alice nu mai locuieste aici,
Din anii 70.

Si nu’mi vorbi de normalitate,
Caci nu fac parte din majoritate.
Sunt membru in altfel de club,
Stiu, tï se pare absurd…

5 comentarii: