luni, 28 iunie 2010

Inca 2 zile,sau 48 de ore,ca asa suna mai scurt

Inca puuutin.Si ma intalnesc cu Cicky,Lore si Kido si o sa mergem la Converse si o sa mergem la Carturesti ca sa-mi iau ceva numa ca sa cheltui bani.
Si abea asteeept <3. Am fost la inot in bazin de 2 metri si am sarrriiiit si am ajuns la fuuund.Sunt tare. Asa,dedicatie pentru


Cicky:


Asculta mai multe audio Muzica

Lilo:


Asculta mai multe audio Muzica

Kido:


Asculta mai multe audio Muzica

La Kidoo o sa ii cumparam converse cu Hayley si la Cicky converse roz cu inimoare:>

3 comentarii:

  1. multumesc de melodie.
    EMIIIIIII
    I EM AI.
    Maineeeee<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuuuuuuuuuuuuu
    Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    CUM ROZ CU INIMIOAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?
    DE AIA CU SEMNATURA LUI KURT;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu mai sunt=))
    mi-o picat fata cand o zis kidoo ca o fost=))))))))))

    RăspundețiȘtergere