vineri, 11 iunie 2010

Futu-va copacii.

Futu-va copacii in gura sa va futa.Sunt rea.Incepe povestea cu "sunt rea".Transpiram!Si o trebuit sa le tinem baloanele la muistii aia de a 8-a.Si m-o sunat Diana si atunci o vorbit tampitu' de prof de muzica.La care je' a luat 4 in primul semestru dar cu acei puppy eyes pe care nici nu-i stiu face,am reusit sa-l conving sa nu imi treaca.
Cand aia de a 8-a o aruncat baloanele,eram in fata unui copac si s-o bagat aproape toate in copac.Minunat nu?
Iar acum,cand merg le scoala(azi).O caldura de mori!Mori mori mori!.Si colega-mea de banca o dat suc pe mine.Vaca si-o scapat cola pe jos si apoi o ridicat-o si o mancat-o in cur sa il desfaca,iar sucul,a facut ca o tasnitoare de aia care se invarte,murdarindu-mi bluza si asa albastra-deschisa,cu care eu teoretic trebuia sa merg in oras.
Ce calumea ca stau hapt langa centru,am urcat mi-am luat un tricou cu un monstru si am coborat.Apoi numa muream de cald si una o vrut sa merem sa isi cumpere ceva pula de cercei.Am uitat sa mentionez ca la scoala unu' de a 7-a A m-o piscat de cur si i-am injurat tot neamu.I-am zis ca ii o muie printre multe altele.
Si apoi,am uitat sa zic,am luat locu' 3.Cu 9.80.Da da da,stiu,sunt desteapta.Profu de fizica imi spune Einstein.=))
Apoiii am baut suc de ala cu gheata de iti ingheata creieru=))
Vaaaai si o venit colega-mea de banca la mine si ne-am filmat dansand pe Lady Gaga si o sunat-o taica-su'=))

O sa pun filmuletu imediat:)) numa ca trebe sa-l incarc in PC

7 comentarii:

  1. :)) tocilara pe dracu cu 4 la muzica in semestru 1=)) ma roog=)) si era sa ma lase corigenta la religie=))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))))))))))))))
    tocilaroo :)).
    mie mi-a iesit 9.61 =)))
    cu media 7 la muzica pe primu' semestru =)))))

    şi da, eşti reaaa. si-mi place când eşti rea:))>:).
    te reprezintă:>

    RăspundețiȘtergere
  3. Mereu am impresia ca vorbesc cu Mark. Deci Mark. =)) Nu mai injura in posturi. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba da injur pentru ca sunt rea si pentru ca nu vreau sa ma prefac .Pentru ca je' injura mereu.=))Deci sunt eu si numai eu cand injur=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine,bine,am inteles,dar totusi e naspa sa citesc un blog unde sunt injuraturi de genu "fmm" , sa-mi bag pl si chestii de genu. in fine,fiecare scrie pe blog cum il taie capu.

    RăspundețiȘtergere