duminică, 13 iunie 2010

Transpiram visand la vaci

E atat de cald incat mor de transpiratie acuta.Dar imi place imi place vara si imi place sa beau apa din 10 in 10 secunde.
Si imi place ca e cald imi place ca transpiram si fumam si visam si nu uitam sa visam.Imi place dependenta oamenilor de a spune "si" incontinuu pentru ca si eu sunt asa.
Rad ampulea si topai si visez si spun "si" de foarte multe ori.
Cand mi-i cald,nu pot sa citesc,iar asta ma enerveaza,pentru ca ma enerveaz faptul ca nu pot sa termin odata cartea aia.
"Cei care zambeste" sunt de-ai mei.

E o zi frumoasa afara ...
Simt ca inebunesc...
Caldura ma doboara ...
Salcamul umbrit,adapoateste
Niste idioti care zambeste


Afara-i clar totul e minunat...
Ma uit la ei zambeste sub copac


Printre ei este si-o ea..
Cu rochita lunga si flori in par
De o muzica divina
Pasi ei pluteste in vazduhul sau


Afara-i clar totul e minunat...
Ma uit la eï zambeste sub copac

http://www.youtube.com/watch?v=wz31rLyna2g&feature=related

5 comentarii:

  1. Oooooooooo, ce melodie superba:X
    Ieri cand m-o prins ploaia cantam asta si chiar nu se potrivea=)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu rad si urlu ca vaca si cand christian's inferno pentru ca ii cald afara de mor neuronii in tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) hipiiiooootiiii=))
    Ioi lilo,piesa aia ruleaza:>

    RăspundețiȘtergere