sâmbătă, 5 iunie 2010

Dance Macabre

Câcat,da acel câcat care il caci si se duce la vale,in jos,pe conducta sau dracu stie unde.In gura lui Maruta.
Da acel câcat(c-â-c-a-t),care se scria asa,se pronunta asa si suna ca si o besina.
Da,intai mananci ceva nasol rau,apoi stomacul tau se fute de nu are treaba,apoi te besesti,apoi te caci(c-a-c-i).
Asa,imediat trebe sa ies si mor mor mor mor mor,de plictiseala.Stiu suna pitiponesc si nasol sa spui in continuu "ma plictisesc".Plus ca,urasc sa ma plang.
Sunt rea,da sunt rea sunt eu sunt rea sun rea si sunt eu.Sunt rea si am un breloc(la chei) cu un sobolan de pluș.Da eu sunt rea si am pe masa de birou un drac de pluș.De la aceeasi firma,dar nu o spun pt ca sunt rea.
De ce zice toata lumea ca sunt rea?
Da,acum e si 32 si eu trebuia sa ma fi imbracat de ceva vreme.Dar fiindca merg in oras cu niste șosete plictisitoare care vorbesc incontinuu numai despre cat de dragut e zdreanta aia de Robert Pattinson,atunci da,nu ma imprac.
Ca sa nu raman proasta,mi-am cumparat luna trecuta revista Popcorn.Am citit cateva randuri si am aruncat-o undeva departe,departe de tot,undeva unde nici nu-mi pasa.
Vreau bere.Acum si aici si nu peste un minut sau o secunda.
Si uite ca berea nu a venit.
Si uite da,ce tampenii am spus fara nici un sens.Si uite cum o sa ma injurati voi.Si uite cum nu imi pasa.

9 comentarii: