duminică, 30 mai 2010

Tabloul cu Homosexuali

Imaginati-va un tablou mare pe un perete.Pe tablou sunt doi tipi,dezbracati,care se fut.Bineinteles sunt gay.
Iar acum ia un ziar/revista si uita-te la titlul unei stri,ai sa vezi ca se potriveste cu tabloul.

Eu fiindca nu prea am reviste prin camera am sa citesc dintr-o revista de fotografie,nu ma condamnati pt asta.Eu imi cumpar revistele tipic adolescentine doar pt postere.
Titlurile(in care am deschis pagina,la paleala)
-In ring.
-De la idee la imagine
-Reflexii
-Pusca si trabunicii ei
-Control tactil si operabilitate


Cam astea au fost stririle din revista,restul sunt fotografii si tehnici de lucrare in Photoshop.
Va rog,comentati cu ceea ce ati "gasit" voi in revista:)).Cred ca o sa fie distracite:))

7 comentarii:

  1. -hot boys =)))
    -cine o musca?

    şi mie lene să mai citesc alte reviste:))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))))))))))))
    cine o musca?=))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. =)))))))))))).Ar fi cam imposibil sa nu te gandesti la prostii cu titlurile astea si cu minunata opera de arta,tabloul cu gay=))

    RăspundețiȘtergere
  4. daca asta scria ce vroiai=)))?
    eu ma prapadeam de ras si mama zicea ca nu's normala:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. poi ii bestial=))) cine o musca?=)))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cine o musca ? =))
    Bau-bau e dupa colt.

    RăspundețiȘtergere