miercuri, 19 mai 2010

Tot ce a facut Kurt e disturs in 5 minute...

Robert Pattinson is set to play tragic Kurt Cobain in an upcoming biopic about the Nirvana front man.

Nu!Nu!Nu!
De ce dracu?De ce?
Pentru ca,Kurt e Kurt nu un idiot care nu face dus.Asta crede ca daca se ciufuleste putin e Kurt?Poftim?Adica,singurul lucru pe care l-a facut in faimosul"Twilight" a fost sa se dezbrace si sa se prefaca ca e indragostit.Filmul a avut succes,au devenit unele obsedate iar el un "Sex Symbol" al adolescentelor.
Eu am inceput postarea asta acum juma' de ora si sunt sigura ca am sa fiu injurata,poate voi ajunge sa ma impusc in cap ca si Kurt.Macar we are going to meet in hell..

Sau nu ati inteles in engleza?
Actorul britanic Robert Pattinson va interpreta rolul lui Kurt Cobain, iar actrita Scarlett Johansson va juca rolul sotiei acestuia, Courtney Love, intr-un film biografic, produs la Hollywood, despre viata solistului trupei Nirvana.

asa-i mai bine?
citit restul:http://www.irishcentral.com/story/ent/amyandrews_gossipgirl/robert-pattinson-set-to-play-kurt-cobain-in-nirvana-biopic-90357034.html

8 comentarii:

  1. da.l in pizda masii ma
    imi place twilight,dar imi place mai mult nirvana. SI UNII NICI NU AU AUZIT DE TRUPA ASTA SAU DE KURT COBAIN SAU CUM O MURIT. daca aud,zic: cine.i blondu asta? :-j
    da bineinteles ca de robert aud.
    asta e,nu.l suport pe robert pattinson. sa imi sara in cap,cum zici tu. kurt cobain e de o mie de ori mai calumea decat el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si toti si-au batut joc de el.:| si mai fac un post despre inca un cacat care are legatura cu rob si cu(,) Kurt.
    Am sa le sabotez filmariile.
    Rob il plagiaza pe Kurt.:|Am observat in Remember Me.
    Nu stiu cum sa o spun da mie nu-mi mai place Twilight.Ii deja stupid.M-am plictisit de el.
    Ahh si Courtney Love a fost o curva care s-a folosit de Kurt pentru formatia aia de cacat.Iar dupa 2 luni de la moartea lui si-a luat un alt chitarist.O urasc.

    RăspundețiȘtergere
  3. credema ca si io o urasc pe tarfa aia:-j
    cica e rockerita.
    daca ea e rockerita,noi,tu si cu mine,suntem maneliste.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt numai [roşti pe lumea asta, cu rob în frunte:)).
    băi, cum a zis şi ale, există persoane care nici măcar n-au auzit de Kurt, însă aud ed faptul ca Rob îl va interpreta în nuştu' ce film :|
    duceţi-vă-n boscheţi >:):)).

    şi eu sunt ed acord cu asta :)):
    daca ea e rockerita,noi,tu si cu mine,suntem maneliste.

    RăspundețiȘtergere
  5. baaaii si Kurt a ajutat-o si pe courtney cu trupa aia de cacat.iar dupa ce a murit el pe ea o duruto in cur,iar apoi si-a luat alt chitarist=)).CURVA=))

    RăspundețiȘtergere
  6. cata dreptate poti avea:))

    a,da si am cazut ieri pe trecerea de pietoni,ma uitam in sus si buuuf :>:))

    RăspundețiȘtergere
  7. =)))))))
    eram sigura ca postu asta o sa aiba multe comentarii=))))))

    RăspundețiȘtergere