duminică, 16 mai 2010

Ana

e defapt o dedicatie,pentru cea mai buna prietena,o descriere de-a ei si felul in care e cea mai buna persoana.

stiu ca am sa regret asta,dar,du-te is culca-te,nu te mai chinui eu cu vorbitul,stiu ca am sa regret.

asta i-am spus acum 1 ora.si acum regret recunosc.

ea locuiese in baia mare.adica la 60 de km imputut de orasul asa imputit,satu mare.e colega de clasa cu vara-mea.nu pun poze cu ea pt. ca sunt rea.

Anna.
dezorganizata,sensibila,pesimista,ironica
haioasa,interesanta,toleranta,increzatoare
cinica,placuta,simpatica,draguta,energica,uneori lenesa.


Muzica preferata.

Avril Lavigne
Tokio hotel
Ashlee Simpson
Metro station
An Cafe
Cinema Bizarre
Taylor Swift
Green Day
Forever The Sickest Kids
F.O.B
Blog 27
Britney Spears
Simple Plan
King of Leon


Filme preferate
St Trinian's
Sleep Over
Harry Potter: 1 2 3 4 5 6
A Cinderella Story
Taking 5
Bloody Mary
Jennifer's Body
Step Up
Step Up 2: The Streets
LegallY Blondes
The Perfect Man
Wild Child
Greta
Raise Your Voice



cam atat
adio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu