luni, 17 mai 2010

cat de idiot trebuie sa fi?

ba,e imposibil sa iti umpli capul acela gol cu ceva?nu stiu,il desurubezi dracului si ii pui in pula mea cacat inauntru si il insurubezi la loc,doar ca sa fie greu sa sa iti puta istetimea,iar daca esti "destept" iti pui in cap o carte de limba romana,de clasa 2-a,incat sa stii ca se spune:"mi-am cumparat un corn" si nu:"mi-am cumparat o corn"
sau,esti atat de frustrat emotional incat iti pui poza cu tine,pe tapetul de la telefon.
sau,asculta kesha si rihanna in pauza.

deci,voi ce probleme aveti?
pun pariu ca e vorba de teze,prieteni,rude,crize ca nu ati mers la concert(cazul meu).

bai,deci faza e urmatoarea,am probleme cu:
-teza la mate pt. ca nu stiu sa rezolv nimic.
-profa de chimie,pt. ca ma uraste
-crize ca nu am fost la AC/DC si ca nu ma lasa a mei la Ozzy Osbourne,Rammstein si KoRn

baiii,deci voi ce probleme aveti?

2 comentarii:

  1. ihihi eu ma sinucid joi \m/
    nici eu nu stiu nimic ... :|
    ale dracului teze
    deci problemele mele:
    pitipoancele din clasa care asculta muzica de pitipoanca pe difuzoru dat la maxim,si se uita urat la mine ca imi pun castile in urechi si scriu Green Day,Nirvana si Sum 41 pe tabla [n.am unde sa fac grafitti,numai pe tabla:))]
    cocalarul care sta langa mine si imi da palme peste fun din 5 in 5 minute,eu il lovesc si profesorii dau vina pe mine. cacat :-j
    in pula mea,nu vreau sa ascult puya si alte cacanarii dinastea,mai bine ma duc in wc unde pute a tigara de mori,sau afara si stau in ploaie.

    pa sis >:D<
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. baaa la noi se fumeaza in cabina portarului=))eu stau langa una addicted to justin bieber=))si profa de isto are o boala pe mine:))ma urastee:))

    RăspundețiȘtergere