sâmbătă, 29 mai 2010

Leapsaaaa

1.Motto-ull meu.
Simple Plan-Grow Up

2.Scopul meu in viata.
Vama Veche-Hotel Cismigiu

3.Povestea vietii mele.
AC/DC-You shooke all night long | Yesssss:x

4.La nasterea meaa.
Green Day-Wake me up when September Ends

5.La nunta mea.
Vama Veche-Cantec Prost

6.La mortea mea.
The Beatles-All my Loving.

7.Despre prietenii mei.
Iris-Somn bizar

8. Parerea lor despre mine
Nickelback-Rockstar | da maaa


9.Urasc...
The Kooks-Seaside | nu-i adevarat.:))

10.Iubesc...
Vama Veche-Andrei Singur | o fuck. 

11.O chestie enervanta.
SohoDolls-I’m not cool |=))))))

12.O chestie adorabila.
Flyleaf-Cassie |glumesti nu?

13.O fapta neplacuta.
Nirvan-Lithium | nu-i adevarat!:))

14.O fapta buna.
Rammstein-Sonne | muhaha,macar imi place piesa

15.Despre persoana iubita.
Placebo-Every You Every Me | o daa:x
16.Ma consider...
Simple Plan- Jump | nuuuuu

17.As vrea sa schimb la mine...
Luna Amara-Asflt

18.Un talent.
Alice In Chains-Check My Brain | =))))))

19.Un defect.
Perfect World-Simple Plan |ceva de genul….

20.Ma face sa plang..
Rammstein-Engel | defapt nu…

21.Ma face sa rad...
Vama Veche-Pauza | pe dracu.E trista

22.Ma face sa lupt...
Vama Veche-Vino sa visam sub apa | Adevarat :x

23.Ma gandesc la...
Nine Inch Nails-The Fragile | chiar ma gandeam daca o sa nimeresc piesa de la ei=))))

24.Ma simt...
AC/DC-Back in Black | ioi=)) da ma=)))

25.Melodia care ma caracterizeaza.

Vama Veche-Alt oras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu